مامان آینده

روزشمار زندگی قشنگ ما برای رسیدن به نی نی عزیزمون

مامان آینده

روزشمار زندگی قشنگ ما برای رسیدن به نی نی عزیزمون

ساده نویسی های یک دختر 23 ساله
عاشق همسرم هستم
دانشجوی ارشد روانشناسی
و دلم میخواد زود زود مامان بشم انشاءالله...

تفریحات زندگیم :
بودن با همسر و خانواده و دوستام
مسافرت رفتن
حفظ قرآن
فیلم دیدن و کتاب خوندن
کافه گردی و رستوران گردی

دوست داشتنی هام؛ شکلات و نوشیدنی
روانشناسی کودک و بچه ها ^____^

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۰۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۳۱ ماه 9
  • ۰۷ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۲۰ ...

فقط من و تو

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ب.ظ

هنوزم تو شوکم...

میخوام وانمود کنم اتفاقی نیفتاده ولی مگه میشه؟ اتفاقی که دست کم یه ساله منتظرشم حالا میگه که افتاده 

نمیدونم چیکار کنم...میترسم برم آزمایش بدم!!!  دلم میخواد یکی دوهفته صبر کنم...صبر و صبر و صبر

دلم نمیخواد تو هول میزان بتا و کوفت و زهرمار گیر کنم...دلم میخواد با حال خوش خودم تنها باشم

فقط من و تو :)))))

.

.

.

.

بعداً نوشت: بالاخره روز سوم پاییز رفتم آزمایش دادم، دمدمای ظهر بود،آزمایشگاه کیمیا،بعدش رفتم خونه مامانی جونم

شب با مامان رفتیم امامزاده شاسیدعلی نمازو خوندیم و رفتیم جواب آزمایش رو بگیریم...واااای که میخواسم آروم باشم ولی،مگه میشد :)

خلاصه رفتم گرفتم و خداروشکر مثبت بود.....وااااااااااااااای خدا بهترین هدیه زندگیم بعد همسرجانم رو بهم دادی ازت متشکرم بهترین من

بعدش هم با مامان جونم رفتیم ابن سینا تور مشکی خیلی قشنگ واسه پیراهن مشکی محرم که میخوام بدوزم خریدم

شب با همسر جان رفتیم گلستان شهدا به پیشنهاد من...سرقبر دایی های عزیزم ازش فیلم گرفتم وگفتم میخوام یه خبر عالی و فوق‌العاده بهت بدم و خلاصه گفتم...طفلی باورش نمیشد و تو شوک بود اما خیلی خاطره ی خوب و خاطره انگیزی شد :)))))

.

.


۹۵/۰۷/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
تسنیم رها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی