مامان آینده

روزشمار زندگی قشنگ ما برای رسیدن به نی نی عزیزمون

مامان آینده

روزشمار زندگی قشنگ ما برای رسیدن به نی نی عزیزمون

ساده نویسی های یک دختر 23 ساله
عاشق همسرم هستم
دانشجوی ارشد روانشناسی
و دلم میخواد زود زود مامان بشم انشاءالله...

تفریحات زندگیم :
بودن با همسر و خانواده و دوستام
مسافرت رفتن
حفظ قرآن
فیلم دیدن و کتاب خوندن
کافه گردی و رستوران گردی

دوست داشتنی هام؛ شکلات و نوشیدنی
روانشناسی کودک و بچه ها ^____^

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۰۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۳۱ ماه 9
  • ۰۷ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۲۰ ...

عیدیِ من

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ب.ظ

الان حدود پنج هفته است که تو با منی و یک هفته که من این بودن رو میدونم...خیلی حس عجیبیه، خیلییییییییی، اون چیزی که با تموم وجودم از خدا میخواستم الان با منه اما من حسش نمیکنم...هنوز تغییر خاصی در من به وجود نیومده، شاید برا همینه که هنوز برام باور نکردنیه

بهترین حس دنیا بودن توئه مامانی

تو که هدیه ی خدا و حضرت علی (ع) تو روز غدیر به من بودی، واسه همینه که ته دلم قرصه ازت...استرس ندارم برعکس قبل! میگم مولا علی بهترین چیز رو بهم میدهند...مطمئنم :)

۹۵/۰۷/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
تسنیم رها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی